oligen.ir oligen.ir .

oligen.ir

مزايا استفاده از كرم روز

 

كرم روز را بهتر است حتماً با كرم مرطوب كننده و كرم ضد آفتاب مورد استفاده قرار داد. توصيه ما اين است كه اگر از كرم روز استفاده مي شود حتماً كرم مرطوب كننده را نيز براي زير سازي و پخش يكنواخت كرم روز مورد استفاده قرار دهيد و در پايان كرم ضد آفتاب را مصرف كنيد كه از پوست شما بيرون از منزل در برابر اشعه هاي مضر نور آفتاب به خوبي محافظت شود.

 

توصيه ديگر ما به شما اين است كه اجازه دهيد اين فرايند هر بيست دقيقه يك بار صورت بگيرد تا كرم ها ابتدا جذب پوست شوند و كرم بعدي مورد استفاده قرار بگيرد. استفاده از كرم هاي روز را نبايد منوط به دوره هاي كوتاه مدت كرد، زيرا براي رسيدن به هدف نهايي بايد صبر و حوصله به خرج داد و مورد ديگر اينكه اگر از كرم هاي روز براي مدت كوتاهي استفاده شود آسيب رسيدن به پوست شما به دليل عوامل بيروني پس از قطع مصرف دوباره تشديد مي شود.

 

بر فرض عواملي مثل گرد و خاك، اشعه نور خورشيد، عوامل استرس زا، خراشيدگي، زخم، ضربه ها، گرما و سرما، تغذيه نامناسب و بسياري موارد ديگر تنها بخشي از عوامل خطر زا براي پوست شما محسوب مي شوند. به همين خاطر با استفاده از كرم هاي روز و يا كرم هاي شب مي توانيد از پوست صورت خود در برابر عوامل بيروني به خوبي محافظت كنيد.

 

در مقاله پيش رو سعي بر آن داريم تا شما را با مزايا و روش استفاده از كرم روز بيشتر آشنا كنيم. با ما همراه باشيد تا صورت شما زيبا تر از هميشه به تصوير كشيده شود.

 

 

مزاياي استفاده از كرم روز

 

. مبارزه با چين و چروك

. آب رسان قوي

. مرطوب كننده پوست

 

. مراقبت از پوست در برابر اشعه هاي مضرر آفتاب

. مانع از نشست گرد و غبار بر روي لايه بيروني پوست

. فيلتري مناسب براي عوامل آلوده بيروني

 

. بسيار سبك

. حفظ نرمي و لطافت پوست

. بوي ملايم

 

. اثر بخشي در كوتاه ترين زمان ممكن

. محافظت از پوست در سنين بالا

. كلاژن سازي در پوست

 

. بيس آرايشي مناسب به عنوان زير سازي پوست

. درمان بيماري هاي پوستي با استفاده مداوم از كرم هاي استاندارد روز

 

 

نكاتي كه در حين استفاده از كرم هاي روز بايد دانست

. براي استفاده از كرم روز بهتر است از انگشتان دست خود براي ضربه زدن استفاده كنيد. استفاده از وسايل ديگر در طي گذر زمان با جذب آلودگي سبب آسيب رسيدن به پوست شما مي شود.

 

. از كرم علاوه بر اينكه روي صورت خود استفاده مي كنيد در قسمت زير گردن نيز استفاده كنيد تا پوستي يك دست داشته باشيد.

 

. كرم را به صورت ضربه اي در تمام صورت در يك جهت پخش كنيد و از تغيير جهت انگشتان دست خود صرف نظر كنيد. بر فرض اگر گونه هاي خود را رو به بالا با كرم پوشانده ايد پيشاني را نيز با همين فرايند دنبال كنيد.

 

. كرم هاي استاندارد تهيه كنيد تا در طي گذر زمان به زيبايي و سلامت شما آسيب وارد نشود. براي اين مهم به مراكز خريد معتبر يا وب سايت هاي معتبري كه در اين راستا فعاليت مي كنند مراجعه كنيد.

 

. بر اساس جنس پوست خود و تم رنگي كه مد نظر داريد كرم هاي روز را تهيه كنيد. كرم بي رنگ، سفيد و يا تيره سه گزينه انتخابي است كه شما در پيش رو داريد.

 

. قبل از استفاده از هر كرمي نياز است از يك پاك كننده استاندارد استفاده شود تا سطح زيرين پوست به خوبي تميز شود.

 

. نيازي نيست حتماً در زمان آرايش كردن از كرم روز استفاده كنيد. كرم هاي روز را بعد از شستشوي صورت در ابتداي صبح توصيه مي شود كه حتماً استفاده شود.

 

 

روش مصرف كرم روز

كرم روز يكي از مهم ترين مواردي است كه در كلاژن سازي پوست شما بسيار به شما كمك مي كند. ساختار بدن انسان به شكلي است كه تا سن بيست و پنج سالگي ساخت كلاژن در آن با سرعت صورت مي گيرد، اما از اين سن به بعد ساخت كلاژن روند نزولي به خود مي گيرد و با كاهش چشم گيري در اين راستا روبرو مي شويم.

 

به همين خاطر در طي گذر زمان آرام آرام شاهد چين و چروك بر روي پوست خود هستيد. به همين خاطر با مصرف كرم هاي روز در طي زندگي روزمره خود مي توانيد به ساخت كلاژن در  پوست كمك كنيد و مانع از كم شدن سرعت آن شويد.

 

اين مهم از سن پنجاه سالگي به اوج خود مي رسد و به صورت كامل هورمون استروژن كه در كلاژن سازي نقش به سازي دارد به يك بار متوقف مي شود. براي استفاده از اين كرم به شما توصيه مي كنيم كرم شب را نيز مد نظر داشته باشيد تا جواب دهي بهتري در حين مصرف عايد شما شود.

 

كرم هاي روز را بهتر است قبل از خارج شدن از منزل استفاده كنيد تا به خوبي جذب پوست شود. استفاده از كرم ضد آفتاب نيز پس از استفاده كرم روز توصيه مي شود.

 

اين مهم را به ياد داشته باشيد كرم روز، كرم شب، كرم ضد آفتاب و يا هر كرم ديگري را در اطراف چشم خود استفاده نكنيد. براي اين مهم حتماً از كرم هاي زير چشم كمك بگيريد تا زيبايي شما چندين برابر شود.روش مصرف كرم روز تاثير مهمي در جواب دهي كرم دارد.

 

 

كرم ضد چروك روز

كرم ضد چروك روز يكي از مؤثر ترين داروهايي است كه مانع از پيري زودرس شما مي شود. توصيه متخصصان پوست و زيبايي اين است كه حتماً صبح پس از شستشوي صورت از كرم روز استفاده شود.

 

همان طور كه مي دانيد خشك شدن پوست يكي از اصلي ترين دلايل ايجاد چين و چروك پوست است. به همين خاطر توصيه مي شود به چند نكته اساسي توجه داشته باشيد.

 

استفاده از آب ولرم در هنگام شستشو، استفاده از مواد شوينده به مقدار كم، استفاده از حوله هاي نرم، پاك كننده هاي استاندارد، ماساژ پوست با روغن هاي گياهي از جمله مواردي است كه توصيه مي شود حتماً به آن توجه داشته باشيد تا مانع از شكسته شدن پوست شما شود.

 

در ادامه كرم هاي ضد چروك را بايد حتماً با كرم هاي مرطوب كننده استفاده كنيد تا سبب خشك شدن پوست خود نشويد. كرم هاي مرطوب كننده را به عنوان اولين لايه قبل از استفاده از هر كرمي بايد مد نظر داشته باشيد تا آب‌رساني به پوست شما به خوبي صورت بگيرد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۱۶:۵۴ توسط:admin موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :