oligen.ir oligen.ir .

oligen.ir

۱۳ گام براي يك آرايش تمام و كمال

۱۳ گام براي يك آرايش تمام و كمال

آرايش كامل

آرايش كردن درست و حرفه اي نقش بسيار مهمي در زيبايي دارد. يك آرايش كامل مراحل زيادي دارد كه شايد براي هر بار آرايش كردن انجام تمام قسمتهاي آن الزامي نباشد. مثلا افرادي كه براي محل كار آرايش مي كنند، قطعا نياز به اجراي يك آرايش تمام و كمال ندارند. اما شايد يك مهماني شب، يك آرايش كامل را ميطلبد. در اين مطلب مراحل كامل آرايش كردن را بيان ميكنيم و نكته هاي كاربردي از هر گام شرح مي دهيم. شما مي توانيد براي هر نوع آرايشي، چند مرحله از آنها را  متناسب با هدف آرايشتان انتخاب كنيد و انجام دهيد.


برچسب: آرايش كامل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۵۸:۲۹ توسط:admin موضوع:

چه غذاهايي در جوانسازي پوست بيشترين تاثير را دارد؟

مواد غذايي موثر در جوانسازي پوست

چه غذاهايي در جوانسازي پوست بيشترين تاثير را دارد؟

جوانسازي پوست يكي از موضوعات بسيار پرطرفدار افراد در همه جوامع است. جوانسازي پوست يك شبه اتفاق نمي افتد. با يك اقدام هم اتفاق نمي افتد. جوانسازي پوست با مجموعه اي از اقدامات مسير مي شود كه بايد همگي دست به دست هم دهند تا روند پيري پوست را كند كنند. در يك مطلب بسيار جامع و كامل درباره ۱۰ روش جوانسازي پوست صحبت كرديم. در اين مطلب به يكي از آن ۱۰ مورد كه درباره اهميت تغذيه در جوانسازي پوست است، مي پردازيم.


برچسب: جوانسازي پوست،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۳۸:۴۶ توسط:admin موضوع:

۱۰ راه موثر براي جوانسازي پوست

جوانسازي پوست

۱۰ راه موثر براي جوانسازي پوست

شايد براي شما هم پيش آمده كه با دقت در آيينه به چهره تان خيره شويد و متوجه حضور چند خط ريز و درشت كم عمق يا عميق بر روي صورتتان شويد. چروك و پيري پوست همان چيزي است كه همه افراد از حضورشان در چهره غمگين مي شوند. آيا چاره اي وجود دارد؟ در هر حال چرخ زمان ميچرخد و هيچگاه باز نمي ايستد. اما شايد كاري كرد كه سرعت ثانيه ها را در چهره خود كمتر كنيم! در اين مطلب سعي ميكنيم مطالبي را بيان كنيم كه سرعت پيري پوست را كند تر كند. مراقبت صحيح از پوست با اقداماتي كه اصلا سخت نيست، به جوانسازي پوست كمك بزرگي ميكند.


برچسب: جوانسازي پوست،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۰۶:۱۴ توسط:admin موضوع:

لك جاي جوش را چطور از بين ببريم؟

لك جاي جوش

لك جاي جوش را چطور از بين ببريم؟

جاي جوش يكي از يادگاري هاي ناخوشايند دوران جواني است. بسياري از افرادي كه جوش ميزنند، بعد از تمام شدن مشكل جوش هايشان، با مشكل بزرگ تري به نام لك جاي جوش مواجه مي شوند. قبلا در مقاله اي بسيار كاربردي درباره دلايل ايجاد لك صحبت كرديم.  از آنجاييكه مشكل جاي جوش مشكل بسيار شايعي است، در اين مطلب به روشهاي درمان جاي جوش مي پردازيم.


برچسب: لك صورت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۰۳:۵۳ توسط:admin موضوع:

نكته هاي ضروري در مراقبت از پوست در زمستان

مراقبت از پوست در زمستان

نكته هاي ضروري در مراقبت از پوست در زمستان

زمستان هم زمستان هاي قديم! آن روزها برف هاي سنگين مي باريد و بارش فراوان بود. از زمستان اين روزها فقط كمي سرما و خشكي اش باقيمانده. اما همين مقدار خشكي زمستان اين سالها هم براي آسيب به پوست كافيست. تا به حال دقت كرده ايد پوستتان در زمستان چه تغييراتي ميكند؟ زمستان كه مي شود، چه مشكلاتي به معضلات پوستي تان اضافه مي شود؟ بدون شك خشكي و قرمزي ناشي از التهاب از مشكلات اجتناب ناپذير بسياري از افراد در زمستان است. در اين مطلب ميگوييم كه چه كارهايي انجام دهيد تا پوستتان در زمستان دچار آسيب نشود. در واقع راهكارهاي مراقبت از پوست در زمستان را بيان ميكنيم.


برچسب: مراقبت از پوست در زمستان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۰۲:۴۲ توسط:admin موضوع:

داستان فنجان قهوه من و ريزش سكه اي مو

ريزش مو سكه اي

داستان فنجان قهوه من و ريزش سكه اي مو

ريزش مو يكي از مشكلات شايعي است كه بسياري از افراد با آن مواجه هستند. اين روزها به دليل سبك زندگي ناسالم اين موضوع بيشتر هم شده است. يك مطلب بسيار جامع و كاما درباره هر آنچه كه بايد از دلايل ريزش مو و روشهاي درمانهاي آن بدانيد قبلا بارگزاري كرديم كه خواندن آن را به شدت توصيه ميكنيم. اما اين بار به يكي از انواع خاص ريزش مو كه همان ريزش سكه اي مو است ميپردازيم. شايد برايتان جالب باشد كه موضوع را با يك داستان واقعي آغاز كنيم.


برچسب: ريزش مو سكه اي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۵۷:۵۶ توسط:admin موضوع:

چه خوراكي هايي به درمان ريزش مو كمك ميكنند؟

درمان ريزش مو

چه خوراكي هايي به درمان ريزش مو كمك ميكنند؟

تقريبا همه مردم دوست دارند چشمان براق، موهاي خوش حالت و پوستي صاف و شفاف داشته باشند ولي متاسفانه به دليل راحت طلبي و سبك زندگي جديد، حاضر نيستند راهكارهايي كه آنها را به زيبايي مي رساند را انجام دهند. مثلا داشتن موهاي زيبا و پرپشت آرزوي هر فرديست اما چقدر به نكات تغذيه اي براي داشتن موهايي سالم، مصرف محصولات مراقبت از موي سالم و دوري از موارد آسيب زننده به موهاي خود اهميت ميدهند؟ قبلا در يك مطلب بسيار كاربردي، تمام نكته هاي ضروري براي درمان ريزش مو و داشتن موهاي سالم را بيان كرديم كه خواندن آن را به شدت توصيه مي كنيم. در اين مطلب درباره مواد غذايي كه در درمان ريزش مو موثر هستند نكته هايي مهمي را بيان ميكنيم.


برچسب: درمان ريزش مو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۵۶:۵۷ توسط:admin موضوع:

براي درمان ريزش ابروها و داشتن ابروهايي پرپشت چكار كنيم؟

درمان ريزش ابرو

براي درمان ريزش ابروها و داشتن ابروهايي پرپشت چكار كنيم؟

موها و ابروها نقش زيادي در زيبايي چهره دارند. ريزش مو و ريزش ابرو يكي از مشكلات شايعي است كه بسياري از افراد درگير آن هستند. در مطلبي كاربردي، نكته هاي جالبي درباره هرآنچه كه بايد درباره درمان ريزش مو بدانيد بيان كرديم. خواندن آن مطلب اطلاعات بسيار مهمي به شمايي كه مشكل ريزش مو و ريزش ابرو داريد مي دهد. در اين مطلب به طور اختصاصي درباره درمان ريزش ابرو مي پردازيم. اگر فردي ابروهاي خود را كاملا بتراشد،  ابروهاي طبيعي معمولا بعد از ۶ تا ۸ هفته به اندازه اصلي خود مي رسند و در طول اين مدت فرد ظاهري به شدت آشفته و نامرتب پيدا مي كند. اما اگر ابروها ريزش داشته باشد و كم پشت باشد بايد چكار كرد؟ در ادامه به اين موضوع ميپردازيم.


برچسب: درمان ريزش ابرو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۵۵:۰۰ توسط:admin موضوع:

محصولات روتين روزانه مراقبت از پوست در زمستان كدامند؟

روتين پوست زمستان

محصولات روتين روزانه مراقبت از پوست در زمستان كدامند؟

هر فصل رنگ و بوي مخصوص به خودش را دارد. همانطور كه حال و هواي ما، لباس پوشيدن ما و غذاهايي كه ميخوريم در فصول مختلف، متفاوت است، محصولات روتيني كه براي مراقبت از پوستمان نيز استفاده ميكنيم تفاوتهايي دارد. قبلا مقاله اي درباره نكته هاي ضروري در مراقبت از پوست در زمستان منتشر كرديم كه بسيار كاربردي است.   در اين مطلب به طور اختصاصي به محصولات روتين روزانه مراقبت از پوست در زمستان مي پردازيم. آنها را معرفي ميكنيم و روش مصرف هر كدام را بيان مي كنيم.


برچسب: روتين پوست در زمستان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۵۳:۴۷ توسط:admin موضوع:

در چه مواقعي در درمان جوش از راكوتان استفاده مي شود؟

درمان جوش با راكوتان

در چه مواقعي در درمان جوش از راكوتان استفاده مي شود؟

جوش شايع ترين مشكل پوستي است كه بيش از ۸۰ درصد افراد دنيا در بازه اي از زندگي شان با اين معضل مواجه بودند. درمان جوش صورت و بدن دغدغه بسياري از افراد است كه براي حل مشكل خود هر اقدامي انجام ميدهند. قبلا در يك مطلب بسيار مهم و پرطرفدار درباره درمان جوش صورت نكته هايي مهم بيان كرديم. اگر شما هم اين مشكل را داريد يا مستعد آن هستيد، خواندن اين مقاله را از دست ندهيد. يكي از راههاي درمان جوش صورت مصرف راكوتان است. اما مصرف راكوتان براي درمان جوش موضوع پيچيده اي است كه با چالش هايي همراه است. در اين مطلب بطور اختصاصي به درمان جوش صورت با راكوتان و موارد مجاز و غيرمجار آن مي پردازيم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۵۲:۱۹ توسط:admin موضوع: