oligen.ir oligen.ir .

oligen.ir

۶ روش براي جلوگيري از پيري زودرس پوست

پيري زودرس

۶ روش براي جلوگيري از پيري زودرس پوست

گاهي اوقات افرادي را ملاقات ميكنيم كه جوانتر از سن شناسنامه اي شان به نظر مي آيد. گفتن اين موضوع به آنها برايشان خوشايند است. در مقابل افراد ديگري هستند كه مسن تر از سن واقعي شان بنظر مي آيند. شما دوست داريد جزو كدام دسته از اين دو گروه باشيد؟ بدون شك پيري زودرس پوست براي هيچ فردي خوشايند نيست. استفاده از كرم ضدچروك يكي از روشهاي مقابله با پيري زودرس است اما تنها راه جلوگيري از پيري زودرس پوست نيست. اگر مقاله بهترين كرم ضدچروك چه نوع كرمي است؟ را بخوانيد ميتوانيد براحتي يك كرم ضدچروك خوب انتخاب كنيد. اما تنها اين كار كافي نيست. در اين مطلب بيان ميكنيم كه چه اقداماتي بايد در زندگي انجام دهيم تا از پيري زودرس پوست در امان بمانيم.


برچسب: جوانسازي پوست،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۳۲:۳۳ توسط:admin موضوع:

۱۰ آنتي اكسيدان قوي براي جوانسازي پوست كدامند؟

آنتي اكسيدان قوي براي جوانسازي پوست

۱۰ آنتي اكسيدان قوي براي جوانسازي پوست كدامند؟

جواني و زيبايي نعمت گرانبهايي است كه هر انساني تمايل دارد مدت بيشتري از آن بهره ببرد. جواني پوست با افزايش سن تحليل مي رود و اين موضوع امري اجتناب ناپذير است. درست است كه نميتوان پيري پوست را متوقف كرد. اما ميتوان روند آن را كند كرد. اقدامات متعددي براي جوانسازي پوست وجود دارد. مثلا استفاده از كرم هاي ضدچروك در حفظ جواني پوست تاثير بسزايي دارد. در مطلبي بسيار كاربردي، درباره اينكه “بهترين كرم ضدچروك صورت چه نوع كرمي است؟” نكته هاي مهمي بيان كرديم. اما استفاده از كرم ضدچروك تنها راه مقابله با پيري پوست نيست. تغذيه يكي ديگر از عواملي است كه در جوانسازي پوست بسيار تاثيرگذار است. در اين مطلب بطور اختصاصي بيان ميكنيم كه چه چيزهايي بخوريم تا جوان بمانيم و چه غذاهايي در جوانسازي پوست تاثيرگذار است.


برچسب: جوانسازي پوست،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۲۵:۴۱ توسط:admin موضوع:

۴ اصل ضروري در بهداشت ناحيه تناسلي بانوان

ژل بهداشتي بانوان

۴ اصل ضروري در بهداشت ناحيه تناسلي بانوان

بهداشت ناحيه تناسلي موضوعي بسيار مهم است كه متاسفانه كمتر به آن پرداخته شده است و آگاهي عموم مردم در مورد آن كم است. يا اينكه تووجه زيادي به آن نمي شود. قبلا در مقاله اي جامع در مورد اينكه “آيا استفاده از ژل بهداشتي بانوان ضروريست“ مطلبي را منتشر كرديم كه خواندن آن اطلاعات مفيدي در اختيارتان قرار مي دهد. در اين مطلب نگاهمان را وسيع تر ميكنيم و بطور كلي اصول رعايت بهداشت ناحيه تناسلي بانوان را مطرح ميكنيم.


برچسب: ژل بهداشتي بانوان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۰۵:۵۳ توسط:admin موضوع:

نحوه ي مراقبت از پوست خشك

مراقبت از پوست خشك

راه حل مشكلات پوستي و مراقبت از پوست سن بالاي ۴۰ سال (نحوه ي مراقبت از پوست خشك)

اگر ۴۰ سالگي را پشت سر گذرانده ايد، ديگر وقت آن رسيده كه تغييرات را بپذيريد. هر چند تغييراتي كه در چهره شما نمايان مي شود نشان از سالها تجربه زندگاني است و در جاي خود بسيار زيبا است. اما هر كسي تمايل دارد نشانه هاي پيري و افتادگي پوست ديرتر در چهره اش نمايان شود. چهره اي زيبا و شاداب و جوان، به كل بدن انرژي مي دهد. در مقاله اي بسيار جامع درباره “مراقبت از پوست در سنين مختلف راهكارهاي مراقبتي در بازه هاي زماني مختلف را بيان كرديم. در اين مطلب به طور اختصاصي به مراقبت از پوست افرادي كه سن بالاي ۴۰ سال دارند و نحوه ي مراقبت از پوست خشك مي پردازيم.


برچسب: مراقبت از پوست در 40 سالگي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۰۲:۵۵ توسط:admin موضوع:

روتين مراقبت از پوست در سنين مختلف

مراقبت از پوست در سنين مختلف

اگر مي‌خواهيد سلامت و لطافت پوستتان را حفظ كنيد و اجازه ندهيد گذشت زمان خللي در زيبايي شما به وجود آورد، بايد دانش خود را نسبت به روش‌هاي موثر مراقبت از پوست‌ كامل كنيد. با داشتن اطلاعات لازم، مي‌توانيد شرايط ظاهري پوست خود را بهبود ببخشيد و روند پيري پوست را كند كنيد. همچنين ميتوانيد جلوي بروز مشكلات پوستي مانند آكنه و لك را بگيريد. مراقبت از پوست در سنسن مختلف متفاوت است. خوب است اصول مراقبت از پوست سن خودتان را بدانيد و به آن پايبند باشيد. در اين مطلب به شما مي گوييم در هر سني چگونه بايد از پوستتان مراقبت كنيد و روتين مخصوص پوست شما در سن شما چيست.


برچسب: مزاقبت از پوست در سنين مختلف،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۰۰:۰۶ توسط:admin موضوع:

۱۳ گام براي يك آرايش تمام و كمال

۱۳ گام براي يك آرايش تمام و كمال

آرايش كامل

آرايش كردن درست و حرفه اي نقش بسيار مهمي در زيبايي دارد. يك آرايش كامل مراحل زيادي دارد كه شايد براي هر بار آرايش كردن انجام تمام قسمتهاي آن الزامي نباشد. مثلا افرادي كه براي محل كار آرايش مي كنند، قطعا نياز به اجراي يك آرايش تمام و كمال ندارند. اما شايد يك مهماني شب، يك آرايش كامل را ميطلبد. در اين مطلب مراحل كامل آرايش كردن را بيان ميكنيم و نكته هاي كاربردي از هر گام شرح مي دهيم. شما مي توانيد براي هر نوع آرايشي، چند مرحله از آنها را  متناسب با هدف آرايشتان انتخاب كنيد و انجام دهيد.


برچسب: آرايش كامل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۵۸:۲۹ توسط:admin موضوع:

چه غذاهايي در جوانسازي پوست بيشترين تاثير را دارد؟

مواد غذايي موثر در جوانسازي پوست

چه غذاهايي در جوانسازي پوست بيشترين تاثير را دارد؟

جوانسازي پوست يكي از موضوعات بسيار پرطرفدار افراد در همه جوامع است. جوانسازي پوست يك شبه اتفاق نمي افتد. با يك اقدام هم اتفاق نمي افتد. جوانسازي پوست با مجموعه اي از اقدامات مسير مي شود كه بايد همگي دست به دست هم دهند تا روند پيري پوست را كند كنند. در يك مطلب بسيار جامع و كامل درباره ۱۰ روش جوانسازي پوست صحبت كرديم. در اين مطلب به يكي از آن ۱۰ مورد كه درباره اهميت تغذيه در جوانسازي پوست است، مي پردازيم.


برچسب: جوانسازي پوست،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۳۸:۴۶ توسط:admin موضوع:

۱۰ راه موثر براي جوانسازي پوست

جوانسازي پوست

۱۰ راه موثر براي جوانسازي پوست

شايد براي شما هم پيش آمده كه با دقت در آيينه به چهره تان خيره شويد و متوجه حضور چند خط ريز و درشت كم عمق يا عميق بر روي صورتتان شويد. چروك و پيري پوست همان چيزي است كه همه افراد از حضورشان در چهره غمگين مي شوند. آيا چاره اي وجود دارد؟ در هر حال چرخ زمان ميچرخد و هيچگاه باز نمي ايستد. اما شايد كاري كرد كه سرعت ثانيه ها را در چهره خود كمتر كنيم! در اين مطلب سعي ميكنيم مطالبي را بيان كنيم كه سرعت پيري پوست را كند تر كند. مراقبت صحيح از پوست با اقداماتي كه اصلا سخت نيست، به جوانسازي پوست كمك بزرگي ميكند.


برچسب: جوانسازي پوست،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۰۶:۱۴ توسط:admin موضوع:

لك جاي جوش را چطور از بين ببريم؟

لك جاي جوش

لك جاي جوش را چطور از بين ببريم؟

جاي جوش يكي از يادگاري هاي ناخوشايند دوران جواني است. بسياري از افرادي كه جوش ميزنند، بعد از تمام شدن مشكل جوش هايشان، با مشكل بزرگ تري به نام لك جاي جوش مواجه مي شوند. قبلا در مقاله اي بسيار كاربردي درباره دلايل ايجاد لك صحبت كرديم.  از آنجاييكه مشكل جاي جوش مشكل بسيار شايعي است، در اين مطلب به روشهاي درمان جاي جوش مي پردازيم.


برچسب: لك صورت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۰۳:۵۳ توسط:admin موضوع:

نكته هاي ضروري در مراقبت از پوست در زمستان

مراقبت از پوست در زمستان

نكته هاي ضروري در مراقبت از پوست در زمستان

زمستان هم زمستان هاي قديم! آن روزها برف هاي سنگين مي باريد و بارش فراوان بود. از زمستان اين روزها فقط كمي سرما و خشكي اش باقيمانده. اما همين مقدار خشكي زمستان اين سالها هم براي آسيب به پوست كافيست. تا به حال دقت كرده ايد پوستتان در زمستان چه تغييراتي ميكند؟ زمستان كه مي شود، چه مشكلاتي به معضلات پوستي تان اضافه مي شود؟ بدون شك خشكي و قرمزي ناشي از التهاب از مشكلات اجتناب ناپذير بسياري از افراد در زمستان است. در اين مطلب ميگوييم كه چه كارهايي انجام دهيد تا پوستتان در زمستان دچار آسيب نشود. در واقع راهكارهاي مراقبت از پوست در زمستان را بيان ميكنيم.


برچسب: مراقبت از پوست در زمستان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۰۲:۴۲ توسط:admin موضوع: